Učte sa od profesionálov a svetových lídrov

Jim Mathers sa už vyše 20 rokov sa venuje trénovaniu predajcov, aby boli tí najlepší. Vlastní a riadi jednu z najúspešnejších spoločností, ktorá sa zaoberá predajom energie, North American Energy Advisory, a niekoľko konzultačných firiem v Severnej Amerike.

KNIHA

Koniec studenej vojny medzi predajcami a zákazníkmi

Je všeobecne známe, že 20 % predajcov robí 80 % predaja. Čo tí úspešní robia správne?
Prečo väčšina zvádza dennodenný boj o prežitie? Prečo väčšina predajcov považuje
predaj za boj? Prečo majú zákazníci pocit, že sa musia brániť? Prečo je to boj?
Kto vyhráva? Sme odsúdení na večný zápas v tejto nekončiacej studenej vojne?

V tejto knihe je 55 jednoduchých a ľahko pochopiteľných lekcií, ktoré sa zídu
každému profesionálnemu predajcovi, manažérovi alebo vedúcemu predaja, bez
ohľadu na to, koľko majú skúseností v oblasti profesionálneho predaja.

Tvrdá väzba, 55 kapitol + Kódex cti predajcu a obrazová príloha, 186 strán
Cena: 24,- € (do 31.1.2019 zľava 20%)
Poštovné 3,- €
(zľavy na väčší počet kníh)

„Doslova som túto knihu zhltol na posedenie. Za poslednú dobu najlepšia kniha o predaji, ktorú som čítal. Živím sa trénovaním ľudí v predaji už skoro 20 rokov a je to jedna z mojich najobľúbenejších disciplín. Táto kniha popisuje v jednoduchosti, ale pri tom v naprostej úplnosti, najdôležitejšie prirodzené zákony predaja. Kompletná, funkčná, zrozumiteľná, pútavá a hlavne použiteľná príručka pre ľudí, ktorí sa chcú stať skutočnými majstrami v predaji a neuspokoja sa s tým ‚byť dosť dobrí‘."

Martin GajdošTréner a konzultant PROFI PRODEJ

V tejto knihe sú zhrnuté celoživotné pozorovania dvoch ľudí: aké sú víťazné postoje
profesionálov, ktorí sú majstrami v predaji, a ako správne zvládať zákazníkov,
s cieľom ukončiť studenú vojnu medzi zákazníkmi a profesionálnymi predajcami.

Existuje správny spôsob, ako ľuďom predávať. Jeho výsledkom je veľká spokojnosť zákazníkov, vysoké provízie, veľký počet vracajúcich sa zákazníkov a predaj novým zákazníkom, ktorých niekto odporučil.

Autori vám prostredníctvom tejto knihy povedia:

● Čo presne musíte robiť, ak chcete viac (predaja, peňazí, času atď.)
● Ako majstri definujú „predaj“ (čo to ten „predaj“ vlastne je) – situácie opísané v knihe sú založené na reálnych skúsenostiach autorov
● Ako predávať tak, aby Váš zákazník nemal námietky voči cene
● Čo ľudí motivuje, aby si kúpili Váš produkt alebo Vašu službu
● Naučíte sa predávať tak, aby ste mali čo najmenej reklamácií – aby ľudia Váš produkt jednoducho milovali!
● Objavíte návod, ako sa vyhnúť tomu, aby ste ako predajca prestali mať radi svoj produkt
● Dozviete sa, čo je tou najlepšou reklamou